
MicroPay מספקת מגוון פתרונות תקשורת ושיווק לעסק.
מערכת מתקדמת לשליחת וקבלת הודעות SMS במהירות ובקלות.
הפצת הודעות SMS או הודעות קוליות לרשימות תפוצה.
פתרונות וממשקים (API) לחיבור ושליחת SMS למערכות CRM, אתרים ועוד.
מערכות ניתוב שיחות ומענה קולי ממוחשב (IVR), שליחת הודעות קוליות (VMS), מערכות תוכן ומידע טלפוני ומערכות לשיחות ועידה.
פתרונות לביצוע הצבעות וסקרים ב- SMS ובטלפון וקבלת אישורי הגעה לאירועים.
באפשרותכם להתנסות ולהתרשם מהמערכת ללא התחייבות.
נשמח לשמוע ולייעץ לכם בכל שאלה.
עולם התקשורת המתקדם מאפשר אמצעי תקשורת מגוונים לקשר מהיר, יעיל ואפקטיבי ולמסירת מידע ותוכן. כמו כן ישנם כלים שונים המאפשרים קבלת משוב ותגובות באופן אוטומטי ויעיל והפעלת תהליכים שונים בהתאם.
מיקרופיי מספקת מגוון פתרונות חדשניים ומתקדמים בהפצת הודעות SMS והפצת הודעות קוליות (VMS) שמאפשרים לנצל את אמצעי התקשורת הללו בפשטות ובנוחות ועם מסר אישי וממוקד. בכל הפתרונות ניתן לשלב שירות משלים על מנת לקבל מידע חוזר מהנמענים, ביצוע סקרים והמשך פעילות מול נציג שירות, מוקד וכדומה.
מיקרופיי מתמחה גם בבניית מערכות מענה קולי ממוחשב (IVR) מותאמות אישית ובאיכות גבוהה על מערכות חזקות ויציבות. התשתיות המתקדמות של מיקרופיי מאפשרות הקמת מערכות אלו בתוך זמן קצר ובעלויות מפתיעות.
פתרונות אלה מאפשרים להגיע לכל האוכלוסיות מכל המגזרים ובכל השפות.
למיקרופיי ניסיון מוכח בתחום ופתרונות מיקרופיי כבר בשימוש בעסקים רבים וכן בארגונים רבים כגון: בנק ישראל, משרד הביטחון, הכנסת, עיריות, מועצות אזוריות, מכללות אוניברסיטאות, עמותות וחברות ועסקים רבים.
מיקרופיי מוגדרת כספק מורשה של משרד הביטחון וכספק בכנסת ישראל.
הפתרונות המוצעים:
1. שליחת הודעות SMS וקבלת הודעות תגובה חוזרות.
2. שליחת הודעות קוליות (VMS) עם אפשרות לחזרה למספר ייעודי לשמיעת ההודעה ומידע נוסף.
3. מערכות מענה קולי ממוחשב (IVR) מותאמות הכוללות מידע ותוכן ואפשרות לפתרונות מתקדמים לחיוב אשראי בטלפון.
4. פתרונות לשיחות ועידה מרובות משתתפים עם פנל ניהול אינטרנטי מתקדם הכולל אפשרות פתיחה וסגירה של משתתפים (אישית או של כל הקבוצה) וכן אפשרות להצבעה לצורך שאלות או ביצוע סקר בזמן השיחה.
תיאור אפשרויות נוספות:
1. אפשרויות קיימות בשני הפתרונות של שליחת הודעות SMS והודעות קוליות:
• משלוח ההודעה לרשימת טלפונים מקובץ אקסל או העתקה והדבקה.
• הגדרת מועד משלוח עתידי, יום ושעה. אפשרות הגבלת השליחה עד לשעה מסויימת.
• קבלת מידע חוזר מהנמענים וביצוע סקרים.
• יכולת התממשקות למערכות אחרות בממשק HTTP.
2. אפשרויות קיימות בשליחת הודעות SMS:
• שימוש במספר וירטואלי יעודי המאפשר קבלת הודעות סמס חוזרות עם מידע מהשטח ומשוב.
• דוחות מפורטים לגבי כל מספר על סטטוס השליחה ומועד קבלת ההודעה.
• הפעלת מנגנון ביטול שליחה אוטומטי למספרים חסומים אשר חוסך עשרות אחוזים מהעלויות של הודעות סמס (המנגנון ניתן להפעלה לפי החלטת הלקוח).
• שירות של הסרה אוטומטית והצטרפות אל ומרשימות תפוצה.
3. אפשרויות קיימות בשליחת הודעות קוליות:
• ללא עלות לשיחות שלא נענו בניסיון שליחה ראשון.
• הקלטת הודעה אישית – עצמאית טלפונית או העלאת הקלטה במחשב.
• חיוג חוזר כמה פעמים בהפרש של זמן אם תפוס או לא עונים.
• קבלת דוחות שליחת הודעות מפורטים כולל פירוט לגבי כל שיחה (זמן שיחה, האם נענתה ועוד)
• ניתן לבחור הצגת מספר מתקשר מזוהה (מספר יעודי של המערכת) ולאפשר ללקוח להתקשר חזרה למספר זה ולשמוע את ההודעה שנשלחה.
• במידת הצורך ניתן לבנות מערכת מענה קולי ממוחשב לקבלת מידע מהנמען או השמעת מידע נוסף.